سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بازی لردز موبایل

مقدمه بازی لردز موبایل

بازی لردز موبایل (lords mobile)، یک بازی استراتژیک آنلاین محبوب که توسط شرکت IGG در سال 2016 توسعه و منتشر شده، شما را به دنیای فانتزی قرون وسطایی می‌برد. در این بازی، شما در نقش یک لرد فئودال ( لرد فئودال عنوانی است که به بازیکنان برتر و قدرتمند در بازی اعطا می‌شود) ظاهر می‌شوید و وظیفه دارید با ساخت و ساز ساختمان، تعلیم نیروها، و نبرد با دشمنان، کینگدام (لردز موبایل به چندین سرزمین با عناوین و کدهای مختلف تقسیم میشوند که در هر کینگدام افراد برای به دست گرفتن قدرت با یکدیگر به نبرد میپردازند) را تحت تاثیر نیروی خود قرار دهید و به قدرتمندترین لرد سرزمین تبدیل شوید.

گیم‌پلی بازی لوردز موبایل

 

 

معرفی بازی لردز موبایل
معرفی بازی لردز موبایل

 

 

گیم‌پلی لردز موبایل عمیق، پیچیده و متنوع است و شامل بخش‌های مختلفی مانند ساخت و ساز، تحقیقات یا همان آکادمی، ارتش، قهرمانان، و نبردها می‌شود. شما باید با مدیریت صحیح منابع (منابع در لردز موبایل بسیار متنوع هستند)، ساختمان‌های مختلفی مانند قلعه، مزارع، معادن، و کارخانه‌ها را احداث کنید و آنها را ارتقاع دهید.

  1. آکادمی و ساختمان: تحقیقات که شامل ساختمان ها و آکادمی میشود نقش مهمی در پیشرفت شما در بازی دارد. با انجام تحقیقات می‌توانید به بخش های جدید واحدهای نظامی قدرتمندتر دسترسی پیدا کنید.
  2. هیرو و یا قهرمان: قهرمانان نیز از ارکان اصلی بازی هستند. هر کدام از قهرمانان دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند در نبردها به شما کمک کنند.
  3. نبرد: نبردها در لردز موبایل به صورت real-time (در بازی‌های آنلاین استراتژیک مانند لردز موبایل، اتفاقاتی که در بازی می‌افتد مثل حمله به دشمن به صورت real-time برای همه بازیکنان نمایش داده می‌شود) و استراتژیک انجام می‌شوند. شما باید با چینش اصولی نیروهای خود و استفاده از مهارت‌های قهرمانان، دشمنان را شکست دهید.

محتوای بازی لردز موبایل

لردز موبایل محتوای بسیار متنوعی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در ماموریت‌های مختلف شرکت کنید در چالش‌های مختلف خودتان را محک بزنید، در رویدادهای ایونت بازی شرکت کنید، و با برنده شدن در ایونت ها منابعی را بدست بیاوردید که بسیار مهم هستند.

 

ادامه مطلب: معرفی بازی لردز موبایل

راه گیم، مرجع خرید جم لردز موبایل